Російський корабель йди нах*й!
Ніякі послуги не надаються але ви можете вибрати мову!!!
SEO оптимізація сайту є одним із ключових етапів при розкрутці практично будь-якого сайту, цьому красномовно свідчать пошукові запити: «Як розкрутити сайт», «SEO оптимізація сайту» та інші, адже вже давно, ні для кого не секрет, що від положення сайту в пошуковій видачі залежить успіх практично будь-якого бізнесу, користувачі вводять пошуковий запит і в більшості випадків залишаються на першому сайті який найбільш відповідав їхньому запиту, тому рідко переходять на сайти поза Топ 10 Google, найчастіше навіть Топ3. Тому щоб отримати приплив клієнтів важливо правильно SEO оптимізувати сайт і вивести в Топ 3 Google.
Пошуковики Google, Яндекс та інші, люблять швидкі, правильно відображаються та найбільш повно відповідні пошуковому запиту користувача сайти, а отже, як мінімум, вони повинні нести корисну користувачеві інформацію, яка має бути SEO оптимізована таким чином, щоб бути не тільки корисною користувачеві, а й Гугл або Яндекс бот міг її без проблем проіндексувати і вже вивести в пошуковій видачі. Ця стаття буде поділена на кілька частин довжиною близько 2000 слів, така довжина вважається оптимальною при SEO оптимізації сайтів, відразу зазначу, що волію створювати спочатку SEO оптимізовані сайти, ніж спочатку думати як створити сайт, а потім ще як розкрутити сайт, після чого починається SEO оптимізація сайту та його переробка. У рамках цієї статті будуть розглянуті кілька десятків відомих факторів, які потрібно враховувати щоб у надалі розкрутити сайт безкоштовно, без покупки посилань, запуску програм обміну кліками та інших чорних методів розкручування. Тож ближче до справи.
При створенні будь-якого сайту або його SEO оптимізації, перш ніж потрібно зайнятися до написання текстів-це скласти семантичне ядро, з'ясувати, які пошукові запити будуть вводити користувачі в пошуковий рядок Гугл, щоб потрапити на створюваний сайт, в цьому легко допоможе автодоповнення пошукового запиту, коли Ви починаєте вводити пошуковий запит у пошуковий сток наприклад Google або Яндекс. Ще один інструмент який може допомогти в цьому - Google Adwords, але для його використання Вам доведеться спочатку зареєструватися, потім після створення рекламної компанії та введення сайту Вам будуть запропоновані популярні пошукові запити, які можна скопіювати та використовувати при SEO оптимізації сайту. Не правильно складене семантичне ядро призведе до залишення користувачами сайту відразу, не знайшовши потрібної інформації, а нам потрібно їх якнайдовше утримати, при цьому зростає шанс замовлення продукції, продажу чи подальшого повернення користувача на сайт.
При SEO оптимізації сайту оптимальною вважається довжина тексту 1000-2000 слів. Такої довжини достатньо, щоб включити велику кількість ключових слів у текст і підвищити шанси вдалої розкрутки сторінки та сайту в цілому, велика довжина тексту слабко впливає на рейтинг сторінки, доцільніше розбивати довгі статті на частини по 2000 слів та прикріплювати до них посилання на сторінку, що просувається, таким чином вона отримає набагато більше рейтингу, ніж з однією довгою, хоча якщо метою є виведення в Топ Гугла або Яндекса саме сторінки, яка містить довгу статтю, то можна залишити її довгою, тому що Google любить такі сторінки.
Оптимальною щільністю ключових слів на сторінці є 3-7%, якщо щільність вища, Гугл вважатиме сайт за пошуковий спам, тому коли проводиться SEO оптимізація важливо не переоптимізувати, обчислюється щільність ключових слів на сторінці дуже просто, вважається загальне кількість ключових слів у тексті та ділиться на загальну кількість слів тексту, потім множиться на 100 і так для кожного ключового слова, в інтернеті є безліч сервісів, які дозволяють порахувати щільність ключових слів у тексті та запамленість статті, так звану нудоту сторінки. Щодо запамленості чим її відсоток нижчий тим краще, оптимальний відсоток запамленості 4-6% при високому відсотку запамленості Google порахує сайт за пошуковий спам і викине його зі свого індексу, після чого сайт зникає з пошукової видачі. Ключ до успішної SEO оптимізації в рівномірному розподілі ключових слів по сторінці, збільшивши їх щільність у перших 100 словах, також необхідно застосовувати різні форми слова, якщо відомо, що багато користувачів вводить якесь слово в пошук з помилкою, гарною ідеєю буде включити його в текст з помилкою, головне не перестаратися, інакше стаття виглядатиме ніби її писав першокласник. Також сучасні алгоритми Гугла дозволяють визначати статті в яких просто перераховані ключовики не пов'язані у зрозумілий для людини текст, з'явився цей алгоритм після того, як SEO оптимізатори, знайшли цю лазівку в алгоритмі та почали ним масово користуватися при SEO оптимізації сайтів.
При SEO оптимізації поділяють три тапи ключових слів: НЧ (низькочастотні), СЧ (середньочастотні), ВЧ (високочастотні), має сенс включати низькочастотні ключові слова або фрази, що складаються з декількох слів, які точно вводять користувачі в пошуковий рядок Гугл, наприклад "Як безкоштовно розкрутити сайт у Києві" -це забезпечить невеликий приплив трафіку на ранніх стадіях після запуску сайту, коли за високочастотними ключовими словами сайт ще не виводиться у Топ 10.
Посилання на сайті служать не тільки для перенаправлення користувачів з різних місць на потрібну сторінку, вони також передають Тіц та PR від сторінки на якій розміщено посилання (сторінки донора) на сторінку на яку веде посилання (сторінку акцептора) і тому є улюбленим інструментом SEO оптимізаторів і людей, що займаються розкручуванням сайтів.
На даний момент покупка посилань є найпопулярнішим способом розкрутки в інтернеті і майже завжди застосовується SEO оптимізаторами при замовленні розкрутки сайтів. Існують спеціальні біржі посилань на яких можна купити тимчасові чи вічні посилання. Працює це все просто, людина володіє сайтом з певним рейтингом, певної тематики та готовий частину свого рейтингу віддати на час або на завжди за певну плату, він реєструється на біржі посилань, через яку знаходить комусь продати, після продажу до тексту статті міститься посилання з певним анкором, що містить ключове слово та частину рейтингу віддається сайту акцептору, біржа посилань за це отримує свій відсоток плати, потрібно пам'ятати, що Google та інші пошуковики борються з такими методами розкручування і при виявленні сайту санкції, що продає посилання накладаються не тільки на нього, але і на сайти, на які ведуть ці посилання і далі як правило простіше створити новий сайт, ніж витягнути з-під фільтрів старий.
Для розкрутки посиланнями не обов'язково закуповувати їх, вдаючись до чорної розкрутки, як правило у більшості сайтів є головна сторінка, на яку необхідно перенаправити максимальну кількість рейтингу та користувачів, для цього застосовуються різні схеми перелінкування сторінок сайту які виконуються при SEO оптимізації, особисто я люблю застосовувати перелінковку кільцем, з додаванням на кожну сторінку посилання на головну сторінку суть у тому, щоб написати кілька сторінок унікальних текстів на схожу з головною сторінкою тематикою, розмістити їх на тому ж домені, що і головна сторінка, далі з першої сторінки робиться посилання на другу, з другої на третю, з останньої на першу, це дає можливість перерозподілити рейтинг між сторінками, тому що одні з них вийдуть більш вдалими, інші менші, потім на кожну сторінку додається посилання, що веде на головну сторінку, а з головної ні на які сторінки посилань не робимо, згодом кожна сторінка отримує якийсь рейтинг і віддає його частину за кожним із посилань, що йдуть з неї, от і виходить, що головній сторінці віддається рейтинг наприклад 10 сторінок, а з неї не втікає від такої SEO оптимізація сайту)). При цьому користувачі головної сторінки не бачать сторінок, які написані заради рейтингу, якщо необхідно розмістити посилання з головної сторінки на інші, це можна реалізувати з допомогою javascript чи frame, їх пошуковий бот не вміє читати, а користувачі будуть такі посилання бачити, дана інформація актуальна на момент написання статті 21.10.2015 та успішно мною застосовується у кількох сайтах, не забираючи рейтинг головної сторінки. Схем існує дуже багато, можна придумати і свої, якщо пошукати в Google, там є конкретна кількість рейтингу, що отримується різними сторінками при різній перелінковці. Кожне посилання необхідно супроводжувати анкором, що включає ключові слова просувається сторінки, наприклад я хочу просунути сторінку цього сайту, що продає, для чого пишу Установка Windows у Києві-вартість, роблю лінк на головну сторінку та прикріплюю анкор установка Віндовс у Києві-вартість, бажано щоб із різних сторінок анкори йшли також різні.
Анкори відіграють важливу роль у SEO оптимізації, текст, що міститься в них, враховується. Googlebot не менше тегів заголовків H1, H2...H6 і тому мають складатися з ключових слів.
Якщо це можливо, у назву сайту потрібно першим словом включити ключовик, пошукові системи віддають такому сайту пріоритет при введенні запиту, що містить це слово.
Google віддає перевагу більш старим доменам - це бажано враховувати при SEO оптимізації сайту теж, краще купувати в доменних зонах. подібних, biz, kiev.ua будуть менш пріоритетними, .com.ua буде в свою чергу пріоритетнішим. у пошуковій видачі Google на території України, але менш пріоритетним, ніж .com за її межами.
Google віддає перевагу старим сайтам і продовженим на кілька років наперед.
Часта зміна власника сайту не бажана, особливо коли вона вже має високий рейтинг, так як Гугл може скинути йому рейтинг і почати з нуля, вважаючи, що домен уже куплений іншою людиною.
У тег <title> вноситься назва сайту, чим більше воно буде схоже на пошуковий запит, тим краще, потрібно внести основні ключові слова, що просуваються, але потрібно враховувати, що цей текст буде виводитися користувачу в пошуку і не повинен його відлякати, враховуються пошуковцем перші 80 символів, тому довше писати недоцільно, також потрібно уникати стоп слів, вони ігноруються, основні ключові слова необхідно розмістити на початку їм віддається вище пріоритет ніж тим, хто стоїть наприкінці.
Правильно складені заголовки та підзаголовки дуже важливі вони теж аналізуються пошуковими ботами і мають високий пріоритет практично такий самий як назва сторінки, тому в них потрібно поміщати ключові слова та не забувати використовувати SEO оптимізуючи сайт, а ще краще точно сформульовані пошукові запити. Після заголовка на початку абзацу необхідно помістити також ключові слова, що й у заголовку. Пріоритетнішими будуть Н1 і Н2 тому гарною ідеєю писатиме заголовок у них, а якщо його розмір буде за замовчуванням занадто великий, просто призначити цим тегам інший розмір шрифту css.
Раніше пошукові боти аналізували ключові слова в метатезі keywords і вони могли вплинути на якість SEO оптимізації сайту, але згодом Googlebot перестав звертати увагу на вміст метатегу keywords, проте його варто прописати при SEO оптимізації сторінки, так як багато пошукових робот все ще аналізують його, прописується між відкриваючим та закриваючим тегами head і містить основні ключові слова, довжина не має перевищувати 90-100 символів, різні пошукові боти аналізують різну довжину +- 10 символів, тому основні ключові слова потрібно помістити на початок, можна написати і більше ключовиків, але символи понад 100-го відсікатимуться пошуковиками тому для SEO оптимізації ніякої користі не принесуть, зразок метатегу keywords цієї статті представлений нижче, регістр ключових слів не враховується:
<meta name="keywords" content="seo оптимізиція, розкрутка сайту, сео, вивести, топ, розкрутити сайт" />
Метатег name="description" містить опис сайту, він виводиться в пошуку Google нижче за посилання з назвою сайту і читається не тільки пошуковиками, а й користувачами і тому в нього потрібно помістити не просто SEO оптимізований текст, а опис, який максимально відобразить суть всього сайту та забезпечить перехід користувача саме на Ваш сайт, у пошуку Google виводиться до 150 символів, решта відсікається, тому немає сенсу писати більше, тому що в цілому SEO оптимізація сайту від цього краще не стане, а користувачі все одно його не побачать у name="description" необхідно включати ключові слова, Google дуже любить їх шукати саме в назві сторінки та описі і потім виділяє їх жирним, тим самим показуючи користувачу, що сайт містить саме ту інформацію, яку він шукав, приклад name="description" представлений нижче:
<meta name="description" content="SEO оптимізація сайту, як безкоштовно вивести сайт у Топ 10 Google, розкрутка сайту у Google" />
Коли пошукові системи знаходять нову сторінку в інтернеті, вони індексують її, але після індексації можуть вивести в пошук із зазначенням домену, або з www, або без нього, вся річ у тому, що Google розглядає доменне ім'я з www і без, як два різні сайти і рейтинг у них теж складатиметься різний, щоб розкрутка сайту була успішною, потрібно при SEO оптимізації додати атрибут rel="canonical" між відкриваючим та закриваючим тегами head, який вказує який домен основний та йому буде віддаватися перевага, а також даний атрибут допомагає боротися з дублюючим вмістом на різних сторінках вказуючи, що спочатку текст відбувається з цією приклад виглядає таким чином:
<link href='http://lpr.net.ua' rel="canonical" />
Склеювання домену робиться для того, щоб користувачі вводять сайт з www і без нього потрапляли на ту саму сторінку, яку Ви оберете, це ж стосується і пошукових ботів, таких Таким чином, рейтинг не буде розділятися між різними доменами, а також рейтинг посилань розміщених на інших сайтах буде перетікати тільки одному домену незалежно від того з www їх вказали або без, багато сайтів автоматично можуть дописати до вашого посилання www або відсікти їх направивши рейтинг не туди куди потрібно, робиться склейка домену дуже просто, достатньо створити файл під назвою .htaccess в кореневій директорії сайту і встановити 301 редирект, помістивши в неї вміст, наприклад у мене на сайті воно виглядає як зазначено нижче і дозволяє перенаправляти все на домен без www:
Options All -ExecCGI -Indexes -Includes +FollowSymLinks
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine on
Options +FollowSymlinks
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.lpr.net.ua$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://lpr.net.ua/$1 [R= 301,L]
</IfModule>
Оскільки ми вже зачепили файл .htaccess, пропишемо в нього і gzip стиснення даних. Практично на всіх віртуальних серверах apache і багатьох інших gzip стиснення даних включено за замовчуванням, теж стосується і хостинг компаній, в них зазвичай gzip стиснення за замовчуванням включається для всіх сайтів, але якщо цього не сталося або у Вас запущено віртуальний сервер, що роздає сайти вдома, нижче буде вказано приклад коду який необхідно вставити в .htaccess в кореневій директорії сайту, щоб вказати віртуальному серверу, що потрібно стиснути сайт за допомогою gzip перед відправкою користувачу, якщо його браузер не вміє обробляти gzip стиснення, сайт буде відправлений не стислим, хоча малоймовірно, що таке станеться, тому що всі сучасні браузери можуть його обробляти, до речі стиснення css, javascript, шрифтів та малюнків іноді дає можливість виграти до 70% трафіку, що при низькій швидкості інтернету дуже суттєво і може вирішувати дочекається чи користувач завантаження сторінки або піде до конкурента, пошукові боти теж дуже люблять сайти, що швидко завантажуються, тому потрібно прагнути максимально прискорити завантаження сторінок, далі в статті буде перераховано ще багато методів, які в сукупності дозволяють добре SEO оптимізувати сторінку сайту, щоб роботи її полюбили, нижче наведено код, що забезпечує стиснення різних типів файлів, за бажання можна додавати та видаляти будь-які типи.
<IfModule mod_deflate.c>
# Compress HTML, CSS, JavaScript, Text, XML and fonts
AddOutputFilterByType DEFLATE application/javascript
AddOutputFilterByType DEFLATE application/rss+xml
AddOutputFilterByType DEFLATE application/vnd.ms-fontobject
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-opentype
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-otf
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-truetype
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-ttf
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-javascript
AddOutputFilterByType DEFLATE application/xhtml+xml
AddOutputFilterByType DEFLATE application/xml
AddOutputFilterByType DEFLATE font/opentype
AddOutputFilterByType DEFLATE font/otf
AddOutputFilterByType DEFLATE font/ttf
AddOutputFilterByType DEFLATE image/svg+xml
AddOutputFilterByType DEFLATE image/x-icon
AddOutputFilterByType DEFLATE text/css
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html
AddOutputFilterByType DEFLATE text/javascript
AddOutputFilterByType DEFLATE text/plain
AddOutputFilterByType DEFLATE text/xml
# Remove browser bugs (only needed for really old browsers)
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
Header append Vary User-Agent
</IfModule>
Працездатність коду перевірена на Centos 7 з apache.
Виконуючи SEO оптимізацію сайту мною використовується просте рішення-приховування та показ певних блоків сайту при натисканні на потрібну кнопку на сторінці, це дає можливість запхати в сторінку, що продає, великі обсяги тексту, який буде видно ботам, але не буде виводитися користувачам, поки вони самі не захочуть його почитати. Плюсом такого методу є, що сторінка чудово SEO оптимізована для ботів і ще той факт, що при переході в розділи меню, наприклад, користувач думає що переходить на іншу сторінку, на самому Насправді сторінка миттєво перебудовується, до речі користувачі починають думати, що сайт дуже швидко вантажиться і це їх дуже тішить, але іноді за рахунок миттєвої перебудови, якщо змінюється лише текст, користувач не встигає навіть зрозуміти що сайт вже вивів те, що він попросив і продовжує натискати тугіше кнопку не знаючи що вже вся сторінка завантажена на пристрій і не потрібно надсилати запити на її завантаження і кілька секунд очікування, але є нюанси такого підходу, якщо відключені джаваскрипти сторінка перетвориться на звалище блоків які все швидше за все виведуть одночасно, а також якщо в блоки, що ховаються, поміщені малюнки, користувач починає завантажувати великі обсяги інформації, яка може і не знадобиться йому і зростає вага сторінки, що уповільнює швидкість завантаження, тому перед застосуванням такого підходу необхідно продумати чи буде на сторінці багато графіки або вона складатиметься в основному з кольорових блоків і тексту, інакше не вийде хороша SEO оптимізація.
Сучасні браузери при запиті веб сторінки, одночасно завантажують лише 2 файли, з одного хоста, таким Якщо сайт складається більше ніж з 2-х файлів, їх стрибка вибудовується в чергу і поки пристрій не скачає перші 2 воно не приступить до завантаження наступних, при цьому посилається багато запитуючих дорогоцінний час, зазвичай у середньої сторінки файлів до десятка, в основному це малюнки.
Якщо зайти в інструменти для вебмайстрів Chrome, Firefox або іншого браузера, можна побачити як файли скачуються по черзі, навіть якщо їх об'єм дуже маленький, основна затримка відбувається доки пристрій посилає запит на скачку 2-х файлів, цей запит проходить через усі вузли до сервера, де обробляється спочатку firewall, потім віддається віртуальному серверу, який починає шукати чи формувати файли, Щоб їх потім відправити і після цього файли відправляються на пристрій, починається їх стрибка, тому якщо це можливо, потрібно записувати всі джави скрипти в один файл і css файли так само, SEO оптимізація сторінки не допоможе якщо вона буде довго вантажиться, Google виведе вище швидше сайти не дивлячись на гірші тексти, наступним етапом буде застосування Bace64 кодування малюнків та шрифтів та розміщення у css файл.
Bace64 кодування широко застосовується при створенні листів у які вшиті малюнки, але мало хто з вебмайстрів знає про нього і застосовує проводячи SEO оптимізацію сторінки сайту або розробляючи сайт, проте за допомогою цього інструменту можна кодувати і помістити всі шрифти і малюнки лише один css файл, тим самим уникнувши десятки непотрібних запитів до сервера, знизивши на нього навантаження і збільшивши швидкість завантаження веб сторінки багато разів, при кодуванні малюнків у Bace64 зазвичай їх обсяг зростає на 15-20%, але вони добре стискуються надалі під час використання gzip стискування, щоб перевести файли у Bace64 в інтернеті існує величезна кількість конвертерів, все що потрібно ввести у пошук Google «Bace64 конвертер онлайн».
CSS та javascript файли можна мінімізувати, для цього існує як маса сайтів, так і програм, втім якщо не ліньки можна і вручну це зробити, суть полягає в тому, щоб видалити з цих файлів непотрібні прогалини та переклади рядка, таким чином досягається економія трафіку на кілька кілобайт, але код стає не читаним для людини, тому краще це робити, коли сторінка повністю написана та зберегти не мінімізовану копію на випадок необхідності редагування.